НИЙГЭМ, СЭТГЭЛ СУДЛАЛЫН ДЭЭД СУРГУУЛИЙН

БАГШИЙН ХӨГЖЛИЙН ХӨТӨЛБӨР

/2022-2026 он/

ЕРӨНХИЙ ЗҮЙЛ

Зорилт 1. Багшийн тасралтгүй хөгжлийг дэмжих, сургах, сурах сургалтын үйл явцыг

                                        шинэ түвшинд хүргэх. 

Зорилт 2. Багшийн судалгааны ажлын түвшинг сайжруулах, эрдэм шинжилгээ,

                   судалгааны чиглэлээр чадавхжуулан эрдэмжүүлэх.

Зорилт 3. Багшийн эрдэм мэдлэгээ түгээн дэлгэрүүлэх, нийгмийн хүлээлт

                   шаардлагад нийцүүлэн өөрийгөө хөгжүүлэх, чадамжийг дэмжих.

Зорилт 4. Багшийн ажлын үр дүн, хөдөлмөрийн үнэлгээ, цалин урамшууллын

                   тогтолцоог бэхжүүлэх, хөдөлмөрийн нөхцөл, нийгмийн хамгааллыг    

                   сайжруулах.

НЭГ. ХӨТӨЛБӨРИЙН ХҮРЭХ ҮР ДҮН, ШАЛГУУР ҮЗҮҮЛЭЛТ

ХОЁР. БАГШИЙН ХӨГЖЛИЙН ТӨЛӨВЛӨГӨӨ, ҮНЭЛГЭЭ

Багш бүр мэдлэг, оюуны өндөр чадамжтай байх:

Багш бүр сургахуйн чадамж өндөртэй, хувийн сахилга баттай байх:

Багш бүр шинжлэх ухаан, мэдлэгт түшиглэсэн судалгааны чадамжтай байх:

Багш бүр хувь хүний чадамж өндөртэй байх:

 Хөтөлбөрөөр эзэмших багшийн чадамж, хөгжлийн түвшингийн үзүүлэлт, хамаарал:

Чадамж, ур чадвар Манлайлал Сэтгэл судлал Сургалтын заах арга зүй Сургалтын бичиг баримт боловсруулалт Хич/ хөтөлбөр, агуулгын чанар, баяжилт Харилцааны ёс зүй Судалгааны арга зүй, судлаачийн ёс зүй Нийтлэл, өгүүлэл, илтгэл бичих арга зүй Төсөл хөтөлбөр боловсруулах Гадаад хэл Мэдээллийн технологи Инноваци, технологи
Багаар ажиллах * * * *
Зааж сургах * * * * * * * *
Зөвлөн сургах * * * * *
Нөлөөлөх * * * *
Эрх тэгш байдлыг эрхэмлэх * * *
Сургалтын бичиг баримт боловсруулах, хэрэгжүүлэх * * * * *
Нийгмийн оролцоо, идэвх * * * * * * * * *
Шинжлэх ухааныг суурь мэдлэгийн хэрэглээ болгох * * * * * *
Судалгааны арга зүйг хэрэглээ болгох * * * * * *
Мэдээлэл боловсруулах, тоон шинжилгээ хийх * * * * * *
Гадаад хэлээр харилцах * * * * * *
Системтэй бодох * * * * * * * *
Үнэлэлт, дүгнэлт өгөх * * * * * * * * *
Асуудал шийдвэрлэх * * * * * * * * *
Шинийг илэрхийлэх, инноваци бий болгох * * * * * * *
Хөдөлмөрийн аюулгүй байдлыг хангах * * *
Судлаачийн ёс зүйг эрхэмлэх * * * *
Оюуны өмчийг эзэмших ашиглах * * * *
Судалгааны стратеги төлөвлөлт хийх * * *
Гарааны компани байгуулах, санхүүжилт бүрдүүлэх * * * * *
Харилцаа, хамтын ажиллагааг бэхжүүлэх * * * * *
Хэвлэл мэдээллийг ашиглах * * * *
Хэвлэн нийтлэх * * * *
Тэмүүлэлтэй байх * * * * * *
Манлайлагч байх * * * * * * * * * * * *
Өөрийгөө илэрхийлэх * * * * * * * * * * *
Хариуцлагатай байх * * * * * * * * * * *
Харилцааны соёлтой байх * * * * * * * * * *
Өөрчлөлтөд дасан зохицох * * * * *
Ёс суртахуунтай байх * * * * * *

 

ГУРАВ. ХӨТӨЛБӨРИЙН УДИРДЛАГА, САНХҮҮЖИЛТ, ХЯНАЛТ

[1] “Үр бүтээлтэй, байнга суралцдаг, асуудлыг шийдвэрлэдэг, хамтдаа болон байгальтай энх тайвнаар болон харилцан зохицон амьдрах чадвар бүхий өнөө үед зайлшгүй шаардлагатай байгаа хүний нөөцийг бий болгодог боловсролын систем нь эрх мэдэл, өөртөө итгэх итгэл олгодог байна.Улс орнууд ийм боловсролыг бүх нийтэд амьдралынх нь туршид хүртээмжтэй болгосноор боловсрол тогтвортой хөгжлийн хөдөлгөгч хүч, илүү сайхан нийгэм бий болгох гол түлхүүр болох бөгөөд нэг ёсны чимээгүй хувьсгал гарна”. “Боловсролын хүч чадал: Бүх нийтийн боловсрол, хөгжил, даяаршил”, ЮНЕСКО. Лондон., 2015

 

© 2024 он. Нийгэм, сэтгэл судлалын дээд сургууль. Бүх эрх хуулиар хамгаалагдсан. Вэб хөгжүүлэгч Mind Agency